Make your own free website on Tripod.com
Jokes 2 | Jokes 3 | Jokes 4

Home

Jokes buat hilang ngantuk (Yokohama Dec'2000)
Jokes 2



sambungan jokes Yokohama here

>

Botol-by MSO 12/12/2000

-------
Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah datang berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya. Kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata "Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye."
Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor semalam. Namun begitu doktor itu tengok di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada lansung air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut.
Lalu lelaki tua itu pun menjawap.
"Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat jugak. Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak dapat jugak, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak. Kemudian isteri saya cuba menggunakan mulut pula, memula dia pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian guna gigi di luar pun dapat jugak. Sungguh susah, akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak." Terang lelaki tua itu.
Doktor amat terperanjat. "Apa..! Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!"
Lelaki tua itu menjawap lagi. "Ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak bukak..............PENUTUP BOTOL nih...!"
-----------------------------------------------------------
"The Donkey - by ARO 13/12/2000"
Joke ni diulang tayang. Skrip asal dah hilang. Tapi ceritanya lebih kurang begini....read on...

Mengikut cerita, ada seorang Mat Saleh yang sesat di padang pasir. Oleh kerana terlalu lama tak tengok perempuan, maka tengok donkey pun dia naik steam. Dia cuba kejar donkey tu untuk melepaskan nafsunya tapi tak dapat-dapat hingga ke petang. Bila petang sama-sama letih hingga tertidur sampai keesokan hari.

Esok harinya, Mat Saleh tu terjaga dahulu. Donkey masih tidur kerana terlalu letih. Dia ambil peluang nak memperkosa donkey tu, tapi malangnya donkey tu bergerak kehadapan bila terasa benda bulat tajam. Mat Saleh tu masih tak putus asa sampailah mereka ke satu tempat. Di tempat itu ada seorang Minah Saleh yang sesat, dah lama tak jumpa lelaki. Minah tu offer "What can I do to help you. I will do anything".

Mat Saleh tu senyum " Yes Maam. Could you hold the donkey for me please. I have been trying for two days to make love with the donkey".

-----------------------------------------------------------
Pak Pandir ( Part II)- by MSO 14/12/2000

Pak Pandir baru saja kahwin. Tapi punya lah bongok Pak Pandir ni, pada malam pertama tu dia tak tau nak buat apa apa.
So Mak Andir lah yang buat the first move. Mak Andir pun buka lah baju , sampai habis.
Pak Pandir ni , first time tengok pempuan telanjang. Alang kah terkejut nya Pak Pandir bila dia lihat ada kesan 'luka' pada celah peha Mak andir.
Lalu dia panggil doktor. Di suruh nya jahit kesan 'luka' pada Mak Andir tu.
Tapi doktor ni gian punya doktor, dah naik steam tengok Mak Andir dok terbogel , lalu dia suruh Pak Pandir keluar dan dia 'kerjakan' mak Andir.
Bila Doktor tu dah blah, Pak Pandir tengok 'benda' tu sama saja, tak ada kesan jahit pun.
Tapi bila dia letak tangan dia kat situ, dia rasa melekit lekit .

Lalu dia berkata 'Cilaka punya doktor, dia sudah tipu aku. Aku suruh dia jahit, tapi dia cuma taruh GAM aje"
-----------------------------------------------------------
Anak besor - by RR 18/12/2000
------------
ni haa aku nyer citer lawak lak...


Dalam semuah kampung terdapat 2 orang pencuri. Kerja pencuri ini tidak lain dantidak bukan semata mata mencuri di malam hari. Pantang ada rumah yang nampak macam dimiliki oleh orang kaya sket..mesti diorang nak masuk nyer. Pencuri pulak punya le terror tak pernah kena tangkap.
Satu hari, mereka merancang nak merompak satu rumah tu. orang tu baru pindah kat kampung mereka. So apa bila sampai malam yang di janjikan, maka mereka pun pegi le kerumah tersebut. Sebelum masuk dalam rumah, sorang dari pada pencuri tu iaitu chief gi buat survey dulu. Tetiba dia kembali kat kawan dia yang tenggah nunggu kat luar.
Dia kata..."jom kita balik aje lah. Cancell tak jadi curi lah rumah ni."
Pas tu kawan dia tanya pesal lak. Ini lubuk besor. Boleh gak buat duit raya.
Jawab chief "Ada ibu sedang menyusukan anak". Balas kawan dia "Dah tu peduli apa"...
Jawab chief dia "Anak dia besar..lebih besar dari emak dia. Kalau anak dia dah besor pada mak dia, bapak dia tak tahu le aku beso mana>

sekian ...wabillahhitaufikwalhidayat wasalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh
----------------------------------------------------------
Kisah Soh Chin Aun & R. Arumugam (mendiang)- by ARO 13/12/2000.

Cerita ini berlaku masa tahun 70-an, masa tu Malaysia tengah hebat dengan bolasepak.
Soh Chin Aun & Arumugam turut serta pergi ke Jepun kerana ada jemputan pertandingan club-club asia. Malaysia adalah salah satu pasukan yang bertanding.

Bila tiba waktu breakfast, mereka ni nak makan telur. Tapi masalah tak boleh nak berkomunikasi. Oleh kerana dah habis ikhtiar, Soh Chin Aun dapat idea. Dia panggil waiter masuk ke toilet, buka seluar dan tunjuk telurnya. Hait jepun tu cakap.

Arumugam pun buat benda yang sama, tunjuk telurnya.

Bila breakfast sampai, Arumugam pun mula makan. Tiba-tiba dia merungut. "Shit why the egg is so salty".
Oleh kerana dah bising satu restoren, maka Manager pun datang dengan Waiter tadi. Tanya punya tanya, dan Manager pun explain balik pada Arumugam. Translationnya lebih kurang begini :-

"Tadi awak tunjuk telur hitam, so dapatlah telur masin".
----------------------------------------------------------
SYURGA - by ARO 11/1/2001
-------
Seorang budak lelaki berumur 6 tahun baru belajar pasal syurga di tadika. Kata cikgu "syurga tu di bawah tapak kaki ibu".
Bila balik aje ke rumah, dia terus mencari ibunya.
Kebetulan pada waktu itu, ibunya baru je keluar dari bilik mandi, berkemban dengan tuala.
Budak tu terus pergi menerpa kaki ibunya dan cuba meneliti tapak kaki ibunya.
"Tak ada pun syurga, kata cikgu syurga ada kat tapak kaki ibu", kata budak tu.

Lepas tu dia terlihat something di celah peha ibunya. "Eh apa benda tu ibu ?".

Jawab ibunya, "ITU SYURGA BAPAK KAMU".
---------------------------------------------------------------------
Joke Indon-PASTOR DAN SUSTER - by MSO 10/1/2001
----------------------------

Karena kapalnya rusak kena badai, seorang pastor dan
suster terdampar di sebuah pulau tidak dikenal,
keadaan mereka sudah tidk karu-karuan,
compang-camping, sehingga hal-hal yang sebelumnya
pernah mereka lihat jadi terlihat.

Setelah sekian lama berdiam diri, akhirnya si pastor
tidak tahan lagi dan bertanya,"Suster, sebelumnya saya
mohon maaf, itu apa sih ?" tanya sang pastor sambil
menunjuk alat kelamin si suster.

"Oh .... ini NERAKA pastor, pastor tidak boleh dan
dilarang mengetahuinya."
Jawab si suster. Kemudian mereka saling diam lagi.

Lama-lama, si suster tidak tahan juga dan bertanya.
"Pastor, sebelumnya saya juga mohon maaf, itu apa sih,
pastor?" Tanya si suster sambil menunjuk alat kelamin
si Pastor.

Oh ....., ini SETAN ..... suster juga tidak boleh tahu
tentang ini.

Si suster spontan menjawab, "Kalau begitu
boleh dong SETAN masuk NERAKA....... !"
-----------------------------------------------------------
ULAR - by MSO 11/1/2001
--------

Amir dan Joni sedang berjalan di rumput. Saat Joni sedang kencing tiba-tiba seekor ular melompat dan mengigit "burung" Joni.
Joni: Aduuuuuuuuuuuuuh !!!
Amir: Kenapa?
Joni: Saya digigit ular. Cepat telepon dokter.
Beruntung Amir membawa handphone sehingga ia langsung menghubungi seorang dokter.
Amir: Dokter, teman saya digigit ular. Apa yang harus saya lakukan?
Dokter: Ular jenis apa?
Amir: Saya tidak tahu. Panjangnya 1 meter berwarna loreng hijau-kuning.
Dokter: Ya... Ya...
Amir: Bagaimana dokter?
Dokter: Ular itu sangat berbisa. Kamu harus mengisap keluar bisanya.  Kalau tidak teman kamu akan mati dalam waktu setengah jam.
Amir menutup handphone-nya.
Joni yang sudah pucat pasi seperti mayat bertanya apa kata dokter. Dengan lemas Amir memandang "burung" Joni lalu berkata.
Amir: Dokter berkata nyawa kamu tinggal setengah jam lagi!
------------------------------------------------------------

Joke 50 sen -------by RR 8/5/2001

Seorang budak kecil sedang memanjat pokok mangga ditepi rumahnya,
tetiba dibawahnya melintas penghulu kampung tersebut sambil memandang
keatas.

"Masyaallah" Tok penghulu tersebut tetiba bersuara dan menyuruh budak
kecil tersebut turun. Setelah budak kecil itu turun, Tok penghulu
memarahi beliau.

Tok penghulu : Hey budak, lain kali kalau nak memanjat pokok, pakai
seluar dalam dulu. Tak senonoh betul Tok penghulu tersebut memberikan
wang RM5.00 dan menyuruh budak itu membeli seluar dalam. Setelah pulang
kerumah,budak tersebut menceritakan segala-nya kepada emak nya.

Esok pagi-pagi lagi,emak budak tersebut pula memanjat pokok tersebut
tanpa memakai seluar dalam.
Dalam hatinya berkata "kalau anak aku boleh dapat RM5.00, aku yang dah besar ni,
koman-koman boleh dapat RM20.00"
Seperti semalam, tok penghulu sekali lagi melintas kawasan tersebut
sambil memandang keatas.
"Masyaallah" sekali lagi tok penghulu terkejut dan memanggil emak
budak tersebut turun.
Dengan hati yang gembira kerana perangkapnya untuk mendapat RM20.00
akhirnya hampir menjadi kenyataan,

Tok penghulu berkata : "Kamu dengan anak kamu sama saja, dah tahu nak
panjat pokok, pakai lah seluar dalam... tak senonoh betul.

Selepas selesai membebel Tok penghulu menyeluk poketnya dan mengambil
wang lalu berkata:-

"Nah 50 sen, pergi beli pisau cukur"

------------------------------------------------------------------------

 
 

Enter supporting content here